De service bij Best of Wines 

Binnen de filosofie van Best of Wines, dat alleen het beste goed genoeg is, kan onze serviceverlening natuurlijk niet achterblijven. Ons professionele team staat voor u klaar via e-mail of Facebook en is tijdens kantooruren telefonisch te bereiken. Heeft u liever persoonlijk contact, dan kunt u ook terecht in onze winkel in Bussum op de Spiegelstraat 38C.

Op van maandag tot en met zaterdag zijn we telefonisch tussen 09:00 en 17:30 (GMT + 1) bereikbaar op het nummer:
+31 (0)35 6780310

Onze winkel is geopend op maandag van 13:00 - 18:00, en van woensdag tot zaterdag van 09:30-18:00.

We proberen altijd binnen 24 uur te reageren op uw servicevraag. Onze service staat hoog aangeschreven, en dit proberen wij iedere dag te verbeteren. Heeft u dus klachten, vragen of suggesties, twijfel dan niet om ons dit te laten weten.

De service bij Best of Wines 
Garantie op uw fles

Garantie op uw fles

Onze service wordt voornamelijk erg belangrijk wanneer u niet tevreden bent over het ontvangen product. Er zijn twee mogelijke defecten waarmee we direct voor u klaarstaan: u ontvangt een gebroken of beschadigde fles van ons, of de fles blijkt bij het openen een defect te bevatten.

BESCHADIGING
Indien u een fles ontvangt met een beschadiging, zullen wij de beschadiging zo goed mogelijk compenseren, ofwel door een vervangend artikel op te sturen, ofwel door een andere passendere compensatie. Zodra u een beschadigd product ontvangt, vragen wij u dit zo spoedig mogelijk aan ons te melden. We zullen de beschadiging beoordelen en hier een passende oplossing voor aanbieden.

FLES MET EEN DEFECT
Wijn is een natuurproduct en hoe goed deze ook bewaard is gebleven, er kunnen altijd defecten ontstaan in een fles wijn. Denk hierbij aan een wijn die bijvoorbeeld kurk heeft. Indien u een wijn heeft met een dergelijk effect, kunnen wij garantie bieden als we dit defect zelf ook constateren. Het is dus noodzakelijk om een fles, die bijvoorbeeld kurk bevat, zo snel mogelijk weer naar ons retour te sturen. Zorg dat de fles na het constateren van het defect zo snel mogelijk gesloten en koel bewaard wordt voor het retourneren en contacteer ons binnen 48 uur na het constateren van het defect.