A treasure of fine and rare wines

0 items ()

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen kan via de site, de bestelde wijnen komen dan in het winkelwagentje terecht. Hierna kan men afrekenen met Ideal, Mastercard, Visa, American Express of PayPal. 

 

Nadat u de betaling heeft gedaan, ontvangt u een email met daarin een bevestiging van de bestelling en een factuur. Deze factuur is voor uw administratie, u heeft tenslotte al betaald.


Bestellen kan ook door een mail te sturen naar orderbow@bestofwines.nl met daarin de gewenste wijnen. Wij sturen dan een factuur retour. Na ontvangst van de betaling zullen de wijnen worden bezorgd.

Hoe vindt bezorging plaats en wat zijn de bezorgkosten?

Bij een bestelling vanaf € 500 exclusief BTW worden de wijnen kosteloos bezorgd op ieder gewenst adres binnen Nederland. Bij bestellingen tot 500 euro bedragen de bezorgkosten 6,29 euro ex BTW.


Indien U heeft gekozen voor het afleveren van de wijnen door Best Of Wines, zullen wij zo snel mogelijk de bestelde wijnen voor transport aanbieden, uiterlijk binnen 2 werkdagen.


Het transport wordt uitgevoerd door UPS. Middels email zal UPS U op de hoogte houden van de voortgang van transport. U kunt de bestelling ook volgen middels de ontvangen track & trace code.

 

U kunt tijdens de bestelling ook aangeven de wijnen te willen afhalen in onze winkel in Bussum. Daar zijn natuurlijk geen kosten aan verbonden.

 

Indien U heeft gekozen voor het zelf afhalen van de wijn, zullen de wijnen binnen 2 werkdagen af te halen zijn in onze winkel in de Spiegelstraat 38 te Bussum. Indien U eerder over de wijn wilt beschikken, neem dan contact met ons op.

Biedt Best of Wines garantie op de geleverde wijn?

Indien een fles beschadigd of gebroken arriveert, zullen wij deze fles kosteloos vergoeden of vervangen.
De koper moet de goederen bij aankomst controleren en ons binnen 48 uur berichten van breuk, manco enzovoort. Na dit tijdsbestek gaan wij ervan uit dat de schade later is opgetreden en niet meer onder onze verantwoordelijkheid valt.


Indien een fles een defect bevat (zoals “kurk”) zullen wij de fles eveneens vervangen of vergoeden. Wij moeten het defect dan wel zelf constateren. Dit betekent dat wij de fles zo snel mogelijk retour moeten krijgen. Daarbij moet de koper de geopende fles moet zo snel mogelijk gekoeld en afgesloten bewaren voor verzending.

Hoe kan ik de klantenservice van Best of Wines bereiken?

Best of Wines is in principe 24 uur per dag bereikbaar via contactbow@bestofwines.nl. Wij reageren zo snel mogelijk.
Tijdens onze openingsuren van de winkel zijn wij bereikbaar op +31 (0)35 678 0310 of +31 (0)35 691 3683. Of komt u langs in onze winkel op de Spiegelstraat 38c te Bussum.

x